Friday, June 5, 2009

Balik KG .. Satu Penghijrahan atau ..

Malam ni sy pulang ke Kampung Halaman. Bermakna BLOG ini akan terhenti seketika sehingga sekembalinya sy dengan topic² br utk perkongsian bersama. Insyallah ..

TRG mmg byk tempat² utk d lencongi, byk juga tempat menarik utk d lewati, juga byk tempat menarik utk d nikmati. Sedemikian, daku tetap insan yg lemah utk perjalanan yg jauh ke sana, jauh perjalanan bermakna banyak kudratku di Gagahkan. Tapi aku tetap pasrah kerana DAKU ADALAH INSAN YG LEMAH ..

" Pantai² menjerit² memangilku pulang,
Laut²an memandangku dgn penuh syahyu,
Hutan kehijau²an meratah tubuhku,
Adus .. Aku nak pulang !! hahaha .."

Bersalaman dgn MAK sprt memohon keampuanan sepanjang di Perantuan, berjumpa dgn kwn sprt kembali ke zaman silam, melihat kerbau dan kera d tepi jalan srpt satu ke'raptai'an pulang. Sesungguhnya bertapa ku rindu utk Pulang ..

~Emosiku ingin pulang ke KG Halaman .. :(


2 comments:

mhana18108 said...

Huh..syahdu aku dgn ayat puitis kau..Pe mcm blik kmpg hlaman? Ade ole2 tuk aku x? Klau x de,kite putus kawan..Aku pu;la yg akn bawa diri pulg ke kmpg halaman..huh..(-.-)

Anonymous said...

Thanx ur comment.