Thursday, June 4, 2009

Awek MUDA !!

Sy percaya, setiap insan ingin kelihatan sentiasa remaja di khalayak ramai. 1 kedutan seperti 1000 pengertian tersurat. Melihat wajah² HIJAU di kalangan mereka adalah seperti melihat semut² di GIGI tangga. (Wah .. ayat !) Siapa yang tidak meniginkannya utk memikat hati pasangan masing²? Pasangan mana pula yg mengizinkan 1000 kedutan di wajah berdamping di sisinya? Fikirkan lah ..

Hari ini, Kili, Pa'an dan Ina keluar makan di Food Court - Presint 8, Putrajaya. Berkenalan dgn 2 teman Pa'an seperti berkenalan dgn kwn2 yg 100 tahun tidak bersua, semuanya menjadi mesra dlm sekelip mata. Mungkin itu kelebihan saya atau mungkin itu sifat mereka?

"Awak dah umur berapa?" tanya mereka dgn baik. "29 tahun" jwb saya spontan. "Betul ke ?? Nampak muda lagi ! Ingatkan umur 26, x cayer .. " persoalan benak mereka bercambah. "Oh .. kalu x percaya, saya keluarkan IC tengok, nak ?" Saya cuba menyakinkan mereka.

Baru tahu hidup ini susah menjadi manusia yg kekal remaja. Satu persatu rahsia ingin di ketahui tetapi tiada amalan utk d kongsi bersama.

~Cintai diri kita

3 comments:

- said...

oit..ko mention pon nm aku p mkn presint 8 gak..smapai ati..da la xbg adiah kt aku..hehehe...aku pon mudo gak la..huhuhu

Call me : kili said...

Oh .. lupa la hadiah mu Haiza. Adus la .. serius lupa. Hm .. entah, sekarang susah goh nak contact ko.

- said...

oit..aku ddk 1 opis ngn ko tau..alasan..xleh trima..aku nk adiah gak..da la ko kutuk aku td yer..kak ain y ckp..huhuhu