Wednesday, May 13, 2009

Hidup Selepas Perkahwinan


Perkawinan bukanlah seperti suatu permainan, bole diubah sesuka hati. Juga bukanlah suatu tempat untuk menyulam, semuanya d hujung jari. Perkawinan bagi saya adalah suatu perjanjian yang terikat antara dua hati yang tidak pasti penghujungnya kerana kita adalah insan yg lemah hanya mampu merancang, tapi yang menentukannya hanya Dia yg satu.

Tahun depan adalah tahun bermulanya sebuah perkawinan namanya bagi saya, ada seseorg yg akan menjadi tumpuan dan akan ada seseorg yg saya terpaksa dilepaskan. Tumpuan kerana bermulanya tumpuan menjadi seorg Ayah yg akan di panggil Daddy dan seorg yg d lepaskan adalah seorg yg mesti diterima oleh sesiapa shj yg mengetahuinya.

Tidak sabar rasanya ingin berjumpa dgn anak saya, semakin lama di fikirkan semakin rindu perasaanya. Terasa bertapa Agungnya Allah SWT. Ada beberapa perkara yg ingin saya ajarkan kpdnya, yg tiada d dalam buku dan juga belum tentu ada pd org lain.


1 comment:

nik said...

uiks..kili, dh nk kawen ya..=)